RINGKASAN...

"malaysianoutdoors.blogspot.com" ADALAH BLOG MAJALAH SECARA ONLINE ATAU DIPANGGIL "E-MAGAZINE " KEUJUDAN MAJALAH ONLINE INI BAGI MEMENUHI KEHENDAK RAMAI PEMINAT SUKAN OUTDOORS TIDAK KIRA SUKAN PEMOTORAN MAHUPUN AKTIVITI PERCUTIAN SEMUA SEKALI KITA AKAN CUBA MASUKAN DALAM MAJALAH ONLINE INI, UNTUK MASA INI PIHAK "malaysianoutdoors" MASIH LAGI DI PERINGKAT PERMULAAN MEMBENTUK SATU BENTUK MAJALAH YANG MENARIK PERHATIAN RAMAI, BAGI FASA YANG KEDUA PULA PIHAK KAMI AKAN MENDAPATKAN ARTIKEL-ARTIKEL DARI SEMUA SAHABAT-SAHABAT "OUTDOOR" UNTUK DIMUATKAN DI DALAM MAJALAH INI . "malaysianoutdoors" HARAPKAN SOKONGAN DARI KORANG SEMUA UNTUK TERUSKAN BLOG NI DAN TOLONG LAH KLIK SEKALI "JOIN THIS SITE" DAN "FOLLOW THIS BLOG" DI RUANGAN KECIL SEBELAH KANAN. TQ

Tuesday 4 December 2012

Beautiful KL in Darkness... pergh betul ke ayat aku ni hehehe


Salam santai allz.....
Pada 1hb 12.2012 aku bergerak ke kl bersama family aku untuk menghadiri jemputan kawin sepupuku, nak tak nak aku kena turun juga ke KL sebabnya majlis di Terengganu aku x dapat hadir. Di KL aku menginap di rumah adik aku la di Ampang bersama dengan mak aku dan adik2 aku yang lain so penuh la rumah adik aku dengan anak sedaranya dan mak aku lak melayan cucunya hehehe dah lama x jumpa cucu. Kali ni aku bukan lah nak ceritakan pasal aku g kenduri apa yang aku nak paparkan kat sini ialah gambar yang aku ambik dari umah adik aku ni bagi aku memang terbaik pemandangan Kuala Lumpur di waktu malam dari umah adik aku so korang leh layan pic ni kalau korang rasa nak komen pun boleh pasal aku ni baru nak berjinak-jinak dengan dunia photography ni so aku pun membidik beberapa keping gambar yang aku rasa terbaik bagi aku untuk dikongsikan kat sini. mungkin korang semua dah muak tengok gambar KLCC kan so aku cuba ambik apa yang bagi aku adalah menarik dari pandangan aku jer, apa2 pun layan.........


lokasi : Renjana Ampang Kondo
masa/ tarikh : 2/12/2012 (Ahad)
Kamera : EOS 650D / 18-200mm/ ISO 1600/3200 / f 4.5 / shutter speed 1/100,1/200(aku x berapa ingat sangat ni main agak jer ni kalau salah sory ek.lagipun aku bukan pandainsangat ambik gambar ni.












kalau nak tahu ni gambar yang paling aku suka  












p/s kalau boleh komen la ckit pasal teknik nak ambik gambar panorama ni hehehe tq.


No comments:

aDa LaGi Da....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...