RINGKASAN...

"malaysianoutdoors.blogspot.com" ADALAH BLOG MAJALAH SECARA ONLINE ATAU DIPANGGIL "E-MAGAZINE " KEUJUDAN MAJALAH ONLINE INI BAGI MEMENUHI KEHENDAK RAMAI PEMINAT SUKAN OUTDOORS TIDAK KIRA SUKAN PEMOTORAN MAHUPUN AKTIVITI PERCUTIAN SEMUA SEKALI KITA AKAN CUBA MASUKAN DALAM MAJALAH ONLINE INI, UNTUK MASA INI PIHAK "malaysianoutdoors" MASIH LAGI DI PERINGKAT PERMULAAN MEMBENTUK SATU BENTUK MAJALAH YANG MENARIK PERHATIAN RAMAI, BAGI FASA YANG KEDUA PULA PIHAK KAMI AKAN MENDAPATKAN ARTIKEL-ARTIKEL DARI SEMUA SAHABAT-SAHABAT "OUTDOOR" UNTUK DIMUATKAN DI DALAM MAJALAH INI . "malaysianoutdoors" HARAPKAN SOKONGAN DARI KORANG SEMUA UNTUK TERUSKAN BLOG NI DAN TOLONG LAH KLIK SEKALI "JOIN THIS SITE" DAN "FOLLOW THIS BLOG" DI RUANGAN KECIL SEBELAH KANAN. TQ

Friday 3 December 2010

Perak Salomon Suunto Rogaining Navigation Quest

Tempat : Teluk Intan dan sekitarnya.
Tarikh : 25- 28 November 2010



Dah lama rasanya aku tak menulis dalam blog ni kan..... so kali ni aku kembali dengan membawa cerita 
sedikit mengenai program yang aku ikut di teluk intan iaitu
ini lah pertama kali aku ikut event yang besar macam ni ini adalah sebagai satu cabaran sebelum ni ada lah gak tapi x derlah besar dan banyak lak sponsor mcm ni kan tambahah pulak event ni juga akan dimasukan dalam Malaysian book of Record. bangga aku.

arini sebenarnya aku nak cerita cikit gelagat kita orang dan serba sedikit pasal event ni.atas tu gbr ramai kita orang lepasa pasang backdrop event depan menara condong teluk intan

masing-masing suasah bergmabar so inilah rupanya bila semua nak interframe dalam gambar.


sempat lagi member nak interframe tu....cuba tgk kiri kanan tu hahahha.



yang disebelah kanan tu pekerja contoh yang sebelah kiri ni baru dapat kerja jaga menara condong.


minum pagi di teluk intan setelah senam robik



geng ni kalau korang nak tau dimana ada kamera dah tentu dioran akan tempel termasuklah aku hahaha bukan apa sekadar menghiburkan hati bila penat bekerja kerja mau enjoy.

laju gila tangan abg sham ni kalau korang nak tau ni lah penganjur program ni ..abg sham dari SNR adventure.

kawan aku yang keletihan woit nak tido balik umah ler.....

ni dah macam jaga pondok JPJ dah ni hahaha banci jalan raya.

dari malam bawak lak ke pagi di tempat yang sama.. di bass camp 1

ada gak yang sampai walaupun dah hampir dah untuk mengemas



masa ni kita orang tengah tunggu linda apr la linda lambat sempat lagi bukak tempat massage kepala

masa ni kita orang di beri taklimat serba ringkas tentang event ni ..oleh abng sham dan mr yusnizan.

mamat paling hensem di bawah kolong sorrylah aku tak dapat nak besarkan gambar ni takut nanti silau mata kengkawan yang tgk blog ni hehehhe sory yed gurau jer.

kerana ayed senym baru nampak wajah abg sham hahahaha banyak kenangan dengan ko lah yed hahaha.

persiapan pentas untuk event dan senam robik mantap seh hehehehe...

yang tengah tu ok yang tepi pakai cap tu kena cari pintu baru dia pandai menari..

persiapan tempat dan memasang kain rentang event di menara condong tu

byk lagi aku akan masukan tunggu sambungan seterusnya nanti.....tunggu


1 comment:

Che said...

time kasih atas excellent job in organising such race! Kitaorg pasti akan support utk next event! :)

aDa LaGi Da....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...